پویا صفرپور

سلام

من پویا صفرپور هستم.

تحصیل کرده رشته میکروبیولوژی و علاقه مند به مسائل مربوط به سلامت، نجوم، فلسفه، شعر و سفر و 100 البته دنیای کسب و کار آنلاین هستم.

از سال 91 افتخار همکاری با شرکت پیام آوران پارسیان رو دارم و به همین دلیل فرصت مناسبی برام پیش اومد تا در مورد موضوعات زیادی توی دنیای بهینه سازی و مارکتینگ مطالعه کنم و آموخته های خودم رو در پروژه های واقعی مورد سنجش قرار بدم. البته که تمرکز اصلی من در مورد بهینه سازی وب سایت است و خودم رو یه مارکتر نمیدونم.

در این مدت پروژه های موفق زیادی رو تجربه کردم که نتیجه یک کار تیمی در واحد بهینه سازی شرکت پیام آوران پارسیان و ارتباط و همکاری صمیمانه با مالکان کسب و کارها بوده. در برخی پروژه ها هم طعم تلخ شکست رو تجربه کردم که به من آموخت عوامل زیادی در رونق یک کسب و کار تاثیر گذار هستند.

برای مشاهده رزومه کاری بنده کافیست نگاهی به رزومه شرکت پیام آوران پارسیان در زمینه بهینه سازی سایت بیاندازید.

(اتفاقات خوبی که توی این سالها برای پروژه های ما افتاده کار بنده به تنهایی نبوده و محصول یک کار تیمی به همراه همکاران خوبم در واحد بهینه سازی و دپارتمان فنی پارسیان بوده.)

خوشحال میشم در ماجراجویی برند و کسب وکار شما به سوی موفقیت سهمی داشته باشم.

در آخر لازم میدونم توضیحی در مورد عنوان شغلیم بدم که در واقعیت من خودم رو کارشناس این حوضه (بهینه سازی یا سئو) نمیدونم و ترجیح میدم یک محقق در این زمینه باشم و صرفاً با توجه به مسائل مربوط به الگوریتم های لینکدین و امکان ارتباط با همکاران شاغل در این صنف به ناچار از این عنوان شغلی استفاده کردم که امیدوارم حمل بر خودستایی نباشد.

 

Hi, my name is Pouyan Safarpour and I joined PAP Group as a Director of Social Media in 2012. Fortunately, I'm currently the head of PAP Group's SEO Department team

 

you can also find me on :
 

xing

github

hubpages 

behance

medium

mystrikingly