نکات بسیار مهم برای ورود عروس و داماد چیست

همه افراد برای برگزاری مراسم جشن عروسی خود به دنبال ایده های جذاب و فوق العاده هستند تا مراسم عروسی خود را هر چه باشکوه تر برگزار کنند. مسیر ورود عروس و داماد یکی از مواردی محسوب می شود که اگر به آن توجه شود به زیبایی و جذابیت مجالس عروسی کمک شایانی خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا نکات مهم و ضروری هنگام عبور عروس و داماد را برایتان بیان کنیم.

مراسم عروسی در تالار

مراسم عروسی یکی از خاطره انگیزترین و به یادماندنی ترین مجالس در تمام طول زندگی افراد به شمار می آید. به همین دلیل هر فردی دوست دارد تا مجلسی فوق العاده زیبا و جذاب برای عروسی خود برگزار کند. امروزه بسیاری از افراد مراسم عروسی خود را در تالارهای عروسی مجلل و شیک برگزار می کنند.

اگر قصد برگزاری مجلس عروسی در تالار عروسی را دارید، باید هنگام انتخاب تالار عروسی به نکات مهم و ضروری توجه نمایید تا مراسم عروسی باشکوه و فوق العاده داشته باشید که در بخش بعدی به یکی از مهمترین موارد در انتخاب تالار عروسی اشاره خواهیم کرد.

ورود عروس و داماد

ویژگی های تالار عروسی مناسب

از آنجایی‌که در حین برگزاری مراسم عروسی در تالار عروسی رسم است که عروس و داماد با یکدیگر وارد تالار شوند و از کنار مهمانان عبور کنند بنابراین باید هنگام انتخاب تالار عروسی به این نکته مهم و ضروری توجه داشته باشید که مکان مورد نظر مسیری مجزا را برای ورود عروس و داماد تدارک دیده باشد.

عبور عروس و داماد از مسیر ویژه مجزا یکی از مهمترین ویژگی های تالار عروسی مناسب محسوب می شود تا برای نشستن به جایگاه عروس و داماد برسند. حال قصد داریم تا نکات مهم و ضروری هنگام ورود عروس و داماد را برایتان بیان کنیم.

نکات مهم و ضروری هنگام ورود عروس و داماد

همانطور که گفته شد، بهتر است هنگام انتخاب تالار به مسیر ویژه برای ورود عروس و داماد توجه کرد و مکانی را انتخاب کنید که این مسیر برای عبور عروس و داماد را داشته باشد. حال نکات مهم و ضروری برای ورود عروس و داماد را می‌توان موارد زیر بیان کرد:

  • عبور عروس و داماد با گام های کوتاه همراه با خوشامدگویی و تبسم به مهمانان
  • تزیینات مسیر عبور عروس و داماد با گلبرگ های گل یا تم عروسی متناسب با لباس عروس
  • تزیینات مسیر با شمع، بادکنک، مروارید و ...
  • گل‌ آرایی ورودی و طراحی مسیر ورود عروس و داماد با کمک افراد حرفه ای و با تجربه
  • استفاده از نورپردازی و نورافشانی لحظه ورود و عبور عروس و داماد
  • و...

به طور کلی اگر وقت انجام چنین کارهایی را ندارید، تشریفات عروسی با به‌ کارگیری افراد باتجربه و مهارت کافی به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهند کرد تا مجلس عروسی باشکوه برگزار نمایید.

نکته دیگر که بسیار قابل توجه می باشد، این است که در باغ ها و فضاهای باز می توان از آتش بازی برای لحظه ورود عروس و داماد استفاده کرد تا مسیر ورودی آنها به زیبایی نمایش داده شود.

مسیر ورودی عروس و داماد

عدم وجود مسیر ورود عروس و داماد

با تمام این تفاسیر برخی از تالارهای عروسی مسیر ویژه برای عبور عروس و داماد به منظور رسیدن به جایگاه ویژه عروس و داماد را ندارند یا خانواده ها به منظور کاهش هزینه ها از تالارهای کم هزینه تر استفاده می کنند. در چنین مواقعی شما می توانید با کارهای ساده و کم هزینه مسیری ویژه برای عبور عروس و داماد آماده کنید که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ایجاد مسیر عبور عروس داماد با تزیینات گل و نورپردازی
  • ایجاد مسیر با پارچه های توری مرواریدی
  • کمک گرفتن از ساقدوش های عروسی به منظور ساماندهی مهمانان قبل از ورود عروس و داماد
  • ایجاد دالان عبور توسط مهمانان همراه با نورافشانی
  • گلریزان توسط ساقدوش هنگام عبور عروس و داماد
  • و...

لازم به ذکر است که در کنار رعایت نکات مهم و ضروری مسیر عبور عروس و داماد به تالار، مهمانان باید سکوت را رعایت کنند و عروس و دامادها با لبخند به مهمانان خوش آمد بگویند و مهمانان نیز به آن ها تبریک گفته و دعای خیر داشته باشند.

مسیر ورود عروس و داماد